fredag 13 juni 2014

När en tar helg

Då var ännu en jobbdag till ända. Fredagarna brukar va väldigt lugna då de flesta slutar redan klockan ett och ja, idag var inget undantag. Har även gjort klart en sista uppgift i socialpedagogiken som egentligen inte behöver vara klar förrän i slutet av juli, får nå pluggisryck ibland men det är så skönt när det flyter på, haha. Har varit en fullspäckad vecka så är riktigt skönt att ta helg. Apropå det så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på dessa dagar. Min stackars Felix är inne på tredje dagen med magsjuka och hemma är det tomt och trist på folk. På söndag blir det iallafall kick off med mina kära arbetskamrater på hotellet, det ser jag framemot!


Två av mina nuvarande favoritböcker. Fick hela Fifty Shades-triologin när jag fyllde år förra året men läsningen hamnade lite i skymundan ett tag. Har fortsatt nu igen och åh, vad de är bra. Har snart bara sista boken kvar. Den andra svarta rackaren fick jag hem i tisdags, en liten sporre som får mig att kämpa på lite extra med träningen. Hittills har det funkat ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)