söndag 29 juni 2014

Turkiet 2014

Hemma i Sverige igen. Kom hem lördag morgon med ett mäktigt minus på sömnkontot, så har mest spenderat gårdagen och idag med att vila och umgås med familjen. Kameran fick hänga med lite halvhjärtat då den är jobbig att släpa på i 42 graders värme och för att jag inte vill sitta fastlåst bakom en lins hela dagarna som jag brukar göra, haha. Här kommer en liten bildbomb från resan iallafall!

Pappa och Felix favoritdryck under veckan. Är också en ölmänniska men av någon 
anledning tycker jag bättre om det när det är svalare ute. Jag är konstig, jag vet.
Vackra härliga havet.
Några random men väldigt kameraglada killar.
 
Utsikt från takbalkongen, fyra våningar upp bodde vi. Himla mysigt. Var snåla gagnsingar och 
struntade i att köpa AC så jag och Felix släpade ut madrassen typ varje kväll för att sova under 
bar (stjärnklar!) himmel. Förutom grotesk värme när vi vaknade så var det helt klart värt det!
Mitt fina hjärta.
 Och mina älskade föräldrar.
Här är vi på väg till vår favoritrestaurang - Mr Ali's. Helt underbara människor och så himla god mat!
Sista kvällen fick jag till och med mysa med tre sköldpaddor innan vi tog farväl av personalen och
begav oss mot flygplatsen. Bästa veckan på länge. I senare inlägg ska ni få se lite av vad jag köpte :-)

1 kommentar:

  1. Vad härligt att komma bort lite! Men sån där värme är fan tortyr, tycker jag :P

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)