tisdag 22 juli 2014

Mitt favoritställe

Kan ju inte låta bli att lägga upp bilder från när jag, Felix, Jonna, Linda och Tobbe var med Daniel till hans sommarstuga i Lillsund (Flosjön). Det här är faktiskt ett av de få ställena jag verkligen trivs i och kan slappna av ordentligt. Bara vara, bada, åka ring och vattenskidor, sola, sova över, smälla mygg, grilla och fiska kräftor. Önskar jag hade ett likadant ställe men som tur är får jag följa med i princip när jag vill och det är helt fantastiskt. Det här och skogen är mina favoritplatser på jorden. ♥

Min guldgosse är också med ibland förstås. Tror han älskar stället lika mycket som jag.
Så vackert, så Dalarna.

2 kommentarer:

  1. Va härligt att få ha sånt paradis som man kan åka till och bara vara! Ser verkligen helt underbart ut! Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  2. Åh så härliga och fina bilder! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)