lördag 19 juli 2014

Nu börjar det synas!


Haha, nej, självklart så skämtar jag. La ut denna bild på Facebook för några timmar sedan. Har inte sagt att jag skojar än utan låter förvånade människor gratulera mig ett tag till. Haha, åh, längesen jag hade så roligt.

Sanningen bakom bilden är dock inte lika rolig. Som ni ser är jag enormt svullen (ändå är det här inte den värsta gången) och jag har levt med att ha en sån här mage några gånger om året sen jag gick på högstadiet. Alltså typ fyra-fem år. Har tagit prov på både glutenintolerans och mjölkproteinallergi men båda visar negativt. Vårdcentralen här är inte särskilt mycket att hänga i granen så jag tror knappast att de vill ta vidare tester på mig vilket jag hade velat (blodprov är inte att lita på till hundra procent och kan väldigt ofta ta fel). Så - imorgon tar jag saken i egna händer och är glutenintolerant i några veckor för att se om jag mår bättre!

Jippie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)