tisdag 8 juli 2014

Vad nörden fick i sitt paket

Ett pussel! Jag vet att jag är tjugo år men det här går faktiskt inte att växa ifrån. Är mitt andra pussel av Jan
Van Haasteren som är en känd holländare som gör grymt roliga motiv. I varje pussel ska man dessutom leta
efter en hajfena och sen har han någonstans i bilden tecknat av sig själv också. Få saker som ger sån ro som
att sätta sig och pussla och glömma omvärlden ett tag, haha. Älskar detta. Har nu hans motiv The Hotel och
The Park, ska samla på mig många många fler genom åren. Nästa pussel får nog bli The Chocolate Factory.
Mellan pusslandet har jag tagit ett dopp i Långsjön, tagit en promenad med min lilla skrutt (Bosse) och tränat
på crosstrainern till ett avsnitt Pretty Little Liars. Har även vant mina fötter vid mina nya sandaler men sett att
de istället tappat två nitar. Som tur var var det på samma ställe på båda skorna så det syns inte. Otursskor...

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)