måndag 25 augusti 2014

21

Idag är det så mycket som min födelsedag, yihaa! Firade mig i lördags så dagen har väl varit som vilken dag som helst. Dock är firandet inte över för i helgen ska jag ha lite fest. Hyrt lokal och grejer, hoppas att det blir en riktigt rolig kväll!

Idag har jag bara haft en dag där jag gjort precis vad jag känner för. Umgåtts med vovven, plockat lite blåbär (Bosse stack hem mitt i plockandet, helt ensam, haha), legat i soffan och läst skvallertidning och njutit av solen litegrann. Nu väntar jag in Idol och Paradise Hotel. Är ledig tills på torsdag och den som känner mig vet hur himla lättuttråkad jag är, haha.

Och som jag kanske redan sagt så är min kamera utlånad till Felix vilket betyder att bloggen blir urtråkig. Får se om jag lånar syrrans så jag får lite mer sug att blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)