söndag 17 augusti 2014

Alltför kort helg

Gillar verkligen inte helger som går för fort. Hann bara träffa Felix från igår eftermiddag tills idag vid lunchtid. Igår var vi funktionärer på Cykelvasan i ungefär fyra timmar på kvällen och sen har vi mest suttit framför tv:n och hälsat på hemma hos svärmor och Felix mormor. Trevligt den korta tid vi hann träffas!


Med mig hem fick jag två fina kokböcker av Malin (Felix mamma), en till mig och en till mamma och pappa. Det är hennes trattkantarellsoppa på framsidan vilken jag måste prova. Tack Malin!


Förövrigt knaprar jag sedan i torsdags smärtstillande för mina händer. Kan inte påstå att jag känner nån särskild förbättring men på onsdag ska jag äntligen iväg till arbetsterapeuten och få skenor för handlederna. Hoppas, hoppas att det blir bättre så jag slipper operera. Har aldrig gjort det och vill aldrig göra, bara tanken på att sövas ner och att folk ska skära i en. Usch.

1 kommentar:

  1. Jag opererades för ulnartunnelsyndrom för några år sedan (samma som du har fast nerverna sitter i armbågen) och då fick jag välja att vara vaken, så det var jag. För att slippa sövning. Har för mig att sådana typer av operationer inte alltid kräver sövning ;-) Förhoppningsvis så slipper du op! Kram.

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)