tisdag 2 september 2014

Bored

My god vilken rastlös människa jag är alltså. Jag har antingen trettiosju saker att göra på samma gång eller ingenting alls. Har inget jobb planerat överhuvudtaget den här veckan utan det är bara ett prov och en lektion på två-tre timmar jag har planerat, plus innebandymötet ikväll, men utöver det är det nada.

Dessutom har jag inte packat ur min dator och pappas högtalare ur bilen så de är med mamma eller pappa på jobbet. Tog så fina bilder från skogen igår när jag och Bus var ut på långpromenad men de får helt enkelt vänta tills datorn är hemma igen. Orkar inte att jag är så klantig och glömsk, haha.

En bild från vackra Rhodos får jag bjuda på så länge. Åh, vad jag vill utomlands...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)