måndag 15 september 2014

I mitt efterlängtade paket

Beställde lite saker för flera veckor sedan från en sida som heter Ali Express. Frakten tog ganska lång tid då det tydligen är grejer från Kina men det gör mig ingenting för allting satt som en smäck! Utöver väskorna som ni ser nedan så klickade jag även hem ett halsband och en svart klänning med öppen rygg. Har letat efter en sån klänning hur länge som helst nu men det är himla svårt när man har mina tuttar att få det att se snyggt ut utan bh, men den här är precis vad jag letat efter. Ni får säkert se den i någon outfit senare.

Här är mina nya väskor. Har slitit ut min gamla så hårt att typ alla dragkedjor lagt av så det var verkligen dags för nya. En lite mindre att ha till festliga tillfällen och en större till vardags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)