söndag 28 september 2014

Jag saknar


Hittade den här gamla bilden på mig. Tog den en morgon i Felix säng, vi hade nyss blivit tillsammans och jag var så lycklig men ändå så rädd, jag kunde ju ingenting om förhållanden. Trots att jag ser ut som en risbuske i håret och ser väldigt nyvaken och trött ut så gillar jag den här bilden. Jag var så lycklig, håret var långt (drömmer till och med om att jag har långt hår på nätterna, skojar inte) och världen hade öppnat sig på ett helt annat sätt för mig. Jag var på väg någonstans.

Jag vet att jag tar mig stärkt ur det här också. På det viset är jag glad att jag har varit med om det förut. Jag vet att det blir bra igen trots att jag i nuläget inte ens kan gå in på affärn utan att gråta när jag kommer ut därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)