onsdag 3 september 2014

My beautiful place

Fy, vad jag har mått dåligt idag. Vaknade mitt i natten av världens förkylning, hosta och nån konstig blandning av både snuva och nästäppa. Syrran var hemma med samma sjukdomssymtom igår så antagligen har hon lyckats smitta mig.

Har inte orkat göra i princip någonting idag, har mest sovit. Jag och Jolle tog sen en promenad till Ica och tillbaka för att köpa lite gott när vi ska bädda ner oss med filtar framför Idol och Big Brother. Har sån frossa, fryser och svettas i omgångar, men tempen visar inte på någon feber. Tänkte faktiskt ringa och be mamma hämta oss från affärn för att jag kände mig så himla svag att jag inte visste om jag skulle orka gå hem, haha. Men lyckades gå hela vägen utan att ramla ihop!

Nu ska jag och syrran fortsätta att vila upp oss. Bjuder på några bilder som jag lovade er häromdagen. Ser ni varför jag älskar landet? Jag kommer aldrig vilja bo i stadsmiljö, landet och skogen äger min själ. Dalarna är så vackert, skogen är så vacker. Här kan jag andas. Jag och min bästa vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)