torsdag 25 september 2014

Roger Youth Parka

Det har varit ett stressmoment, det här med vinterjacka, då jag har märkt hur det hela tiden blir kyligare och kyligare ute. Är enormt kräsen när det gäller just vinterjackor då det ändå är ett plagg man är mer eller mindre tvungen att använda varje dag i flera månaders tid. Då gäller det att inte tröttna och att det känns hundra.

Min kära Felix tipsade mig om Outnorth som har massor av fina jackor till lite billigare priser. Som vanligt så kikar jag in barnjackorna, de är oftast mycket billigare och att ha någon av de två största storlekarna brukar funka om man som mig normalt har storlek S i kläder. Kollade därför in utbudet för pojkar och hittade dessa fina jackor. Precis alla krav jag har: dragsko i midjan, huva och så slutar den precis under rumpan enligt bilderna jag sett. Hoppas det blir lika bra som jag föreställt mig! Dessa är av märket Didriksons 1913.


Nu när jag precis klickat hem den blåa börjar jag fundera på om jag skulle ha valt en av de andra färgerna istället, haha. Men jag gillar verkligen kombinationen marinblått och rött. Vilken tyckte ni var finast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)