torsdag 11 september 2014

Silver

Fortfarande inte helt pigg och kry men det går iallafall framåt, om än i små steg. Orkade ta mig iväg till skolan idag också. Vi på komvux har blivit flyttade från skolan så vi får hålla till i en lokal på andra sidan älven tills vår riktiga lokal är färdig med brandskydd och allt vad det heter. Det innebär en lite längre vända till lektionerna än vanligt men det gör mig ärligt talat inte så mycket. Min lärare blev inte jätteglad när hon såg att jag gått hela vägen då hon vet att jag är sjuk. Hon hade till och med sagt att hon skulle hämta mig för jag skulle absolut inte gå eller cykla, hur snäll? Haha. Älskar mina lärare. ♥

Silverkängorna var så klart på plats idag. De här har, och kommer, jag slita ut med hjärtat.
Och så en bild på mig och Bosses söta rumpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)