måndag 8 september 2014

Sjukdag nummer sex

Fortfarande inte frisk. Vet inte vad som hänt med mitt immunförsvar, brukar vanligtvis vara väldigt tålig mot sjukdomar och blir jag sjuk så brukar det gå över fort. Förkylningen har gått runt lite här och var i familjen, alla har blivit friska ganska fort eller så är den inte lika kraftig så att man ändå orkar med jobb och skola. Och här sitter jag och snorar för sjätte dagen, haha. Inte rättvist alla gånger. Antar att det var min tur att bli sjuk rejält.

Ska fortsätta hinka i mig te och försöka hitta något roligt att sysselsätta mig med. Beställde två nya pussel igår kväll så jag hoppas de kommer fort så jag får något att pyssla med. Tills dess får jag fortsätta mitt 90210-maraton. Ganska bra serie trots att jag stör mig hur mycket som helst på en av huvudkaraktärerna (Annie), höhö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)