torsdag 16 oktober 2014

Inställt besök

Blev inget psykologbesök idag. Fick ett samtal tidigt imorse och hon jag skulle ha träffat var tydligen sjuk. Sånt händer men jag kan ändå inte låta bli att bli lite besviken. Har väntat på det där samtalet i flera veckor nu, men men. Inte mycket att göra åt än att vänta på att få en ny tid.

Eftersom besöket blev inställt fick jag iallafall ork att ta mig till skolan istället. Var bara jag och en av mina klasskamrater där så det var en lugn och skön stämning. Kunna prata om allt, skratta och förfäras tillsammans. Det var nyttigt för mig tror jag. Mår alltid lite bättre efter att ha varit till skolan och det känns guld att kunna känna så.

Och imorgon står Ullared på schemat. Hoppas jag hittar mycket fint, oavsett så ska det bli skönt med lite miljöombyte. Tänkte att jag kanske skulle kunna göra en haul på inköpen sen om ni vill? Eller vad tycker ni om det?

Älskar att min ögonfärg ser ut som Sveriges flagga, höhö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)