onsdag 1 oktober 2014

Jakten fortsätter

Jahapp, då fortsätter jakten på vinterjacka. Den jag beställde från Didriksons satt tyvärr inte riktigt som jag tänkt mig så nu har jag gjort en ny beställning, från Zalando denna gång. Har faktiskt aldrig beställt därifrån tidigare men blev positivt överraskad av den fria frakten och dessutom fri faktura. Det betyder att jag endast behöver betala för det jag väljer att behålla och slippa vänta på att få tillbaka pengar, mycket smidigare och skönare.

Dessa tre är alltså på väg hem till mig. Den första från Hilfiger Denim, kostar någon krona under 2000 kr så den lär verkligen vara något extra om jag väljer den. De två andra är av märket Twintip, den blå för 699 kr och den svarta för 599. Sitter ingen av dessa bra så är jag starkt sugen på Peak Performance nya dunjacka, men den kostar hela 2500 kr och det lär vara det dyraste plagget jag någonsin köpt isåfall. Vi får se vad denna historia får för slut (ett lyckligt hoppas jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)