torsdag 2 oktober 2014

Just nu

Gör:
Försöker väcka mig till liv efter en utmattnings-powernap. Hatar verkligen att sova på dagarna men det krävs så himla lite just nu för att jag ska bli dödstrött att det händer att jag slumrar till ändå.

Vill:
Känna mig fri och lycklig. Lite godis vill jag ha också.

Tänker på:
När och hur jag ska få den här deppkänslan att gå över. Antar att det är som alltid, prata om det, utmana sig själv och vänta ut det. Med psykisk ohälsa är det nästan lite tvärtom om man jämför med somatisk. Här gäller det ofta att själv utsätta sig för smärta, det är det enda riktiga sättet att bearbeta.

Längtar efter:
Ullared-resan längtar jag till samtidigt som jag är nervös om jag verkligen klarar av att vara på en så stor och befolkad plats i flera timmar. Kanske bryter ihop och gömmer mig i ett hörn men då är det väl så. Som tur är så känner jag ingen där och då är det kanske lite lättare att inte bry sig om vad folk tycker och tänker om en.

Blir glad av:
Att Felix är här om 40 minuter!

Gör era hundar också så här förresten? Bosse älskar när vi släpper han lös den sista biten hem men
han ska alltid ha kopplet i munnen, haha. Antar att han vill ge igen och gå ut med oss istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)