onsdag 8 oktober 2014

Sleepless

Har sovit totalt noll timmar inatt. Ångest över fredag och måndag då jag egentligen skulle vara på DC. Jag älskar verkligen mitt jobb så det är något allvarligt fel om jag grämer mig för att gå dit. Ringde precis min kära kollega och sa som det var. De får helt enkelt ta in någon annan men jag ska fortfarande följa med gänget och fiska på fredag. Vara där så länge jag orkar och kan för att prova på sakta. Jag känner på ett vis att det var rätt gjort av mig men samtidigt känner jag mig så förbannat värdelös som inte ens kan hantera att gå till jobbet en dag. Ett jobb som jag älskar dessutom.

Hur länge ska detta pågå? Jag vill tillbaka till min vardag. Till min energi. Det är inget kul alls att vara hemma och typ "träna på att gå till affärn" vilket i och för sig börjar gå ganska bra.
Satt uppe och drack varm oboy och åt frukost med syskonen imorse. Det var så skönt att natten var förbi och att jag slapp vara ensam, men samtidigt så himla jobbigt. Se dem gå till skolan. En sån simpel sak som jag vet att jag inte skulle klara av och det får mig att känna mig ännu mer värdelös. Dålig och lat. Avundsjuk till och med.

Snälla, låt detta gå över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)