söndag 30 november 2014

Första advent och besöksrekord

Först och främst vill jag säga WOW, och tack alla underbara människor som gett mig respons på inlägget om religionen. De senaste dagarna har jag haft besöksrekord på över 700 personer som besökt min blogg. Det är häftigt, har aldrig varit med om så höga siffror förut! Det enda jag önskar är att fler av er skulle våga kommentera lite mer, bara så jag får en liten inblick i vilka ni är. Det hade varit superkul :-)

Annars så är det första advent idag. Har ingen bra dag idag och det brukar vara lite värre under just söndagar. Har alltid haft söndagsångest, oavsett om jag själv ska iväg till skola eller jobb eller inte. Antar att det kan bero på att jag vet om att jag kommer vara ensam hemma under morgnarna och jag vill helst att familjen ska vara hemma och bara vara nära ifall att jag behöver dem. Det gör mig så mycket tryggare även fast jag mest sitter inne på mitt rum när jag mår dåligt. Lite dubbla budskap kanske men psykisk ohälsa är inte direkt okänt för att vara invecklat.


Nu har lite julpynt kommit upp iallafall, systrarna var typ i extas imorse när jag vaknade. Jag hoppas veckorna till jul och ledighet går fort så att jag inte behöver vara ensam lika mycket. ♥

2 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)