fredag 21 november 2014

"Oj, jag glömde"

De senaste dagarna har bara vart en enda stor förvirring alltså. Jag vet inte vad som hänt men min glömska har tagit sig till helt andra nivåer. Jag har varit på väg att ringa doktorn och sen kommit på att jag visst redan ringt och tvärtom - varit stensäker på att jag gjort någonting och otåligt väntat på svar innan jag kommit på att jag inte ens gjort det jag skulle göra. Idag har jag rotat igenom mina byrålådor och gått igenom varenda hörn av mitt rum i jakt på min kamera. Var så förbaskat frustrerad över att jag inte hittade den innan Felix skriver "men hallå, jag har ju haft den i över två veckor nu?"

Jag lever i en så himla konstig känsla. Det är nånting i mig som inte varit där förut och som försöker säga mig nånting känns det som. Min psykolog och jag kom iallafall fram till att jag ska få träffa en psykiater som jag ska prata med om mina humörsvängningar och så, som jag berättade för er för nån dag sen. Jag längtar nästan till det så jag kan få ett svar på varför det är så här med mig, varför jag reagerar så himla mycket starkare på känslor än vad andra gör och efter det få en medicin som hjälper mig att slippa dessa hemska depressionsepisoder.


Nu ska jag vänta in Idol och hoppas på att nån vänlig själ vill skjutsa mig till Ica. Är osaligt sugen på Merci och har varit i över en vecka nu, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)