måndag 1 december 2014

1400

Igår var jag i extas över mina 700 besökare. Idag när jag loggade in hade det ökat dubbelt! Igår var det 1400 personer som besökte min blogg och jag har fortfarande inte fattat det riktigt. Det är sjukt kul och oväntat. Så än en gång vill jag säga tack till er alla som förgyller min dag. Jag är som sagt inne i en depression och har på köpet fått med mig ett paniksyndrom som kapar mitt band till det sociala livet, att då få en sån massiv respons som jag fått är guldvärt! Ni har hjälpt mig att se positivare på livet. Även om det inte kan bota en depression har ni gett mig en liten kick att leva på för att orka komma tillbaka till min vardag så som den såg ut när jag var frisk. Det är det finaste jag varit med om under alla år jag bloggat och delat med mig av mitt liv. Så tusen tusen tack, ni är helt underbara! ♥

Nu ska jag fortsätta att ta in alla julkänslor jag fått efter att ha suttit uppe och sett på julkalendern, mysa ännu mer med Bosse och dricka julmust. En sån här fantastisk morgon har jag inte haft sen i augusti senast, trots att jag bara sovit i cirka fyra timmar inatt. Livet alltså, om man ändå kunde förstå sig på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)