söndag 7 december 2014

Huvudvärkssöndag

Nu har jag tagit Lergigan i två kvällar och nu räcker det. Två ynka doser och huvudvärken håller på att ta kål på mig. Ska ställa klockan imorgon och ringa vårdcentralen så fort jag kan för det här går verkligen inte. Jag hoppas verkligen att jag kan få något annat snabbt så jag slipper vara sömnlös under semestern. Åker ju till Teneriffa över jul, från sextonde till trettionde och är inte sådär jättesugen på att spendera semestern med huvudvärk eller sömnlöshet. Ska iallafall bli kul att få fira jul med mormor och morfar i år, har inte gjort det sen jag var jätteliten. Blir ingen vanlig jul utan mer uppesittarmys och spanska godsaker skulle jag tro.

Nu ska jag fortsätta se på Jönssonligan och ta min andra nattmedicin. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)