tisdag 9 december 2014

Ibland spelar allting bara in

Tror ni inte att psykologen ringde och ville boka en tid med mig efter förra inlägget? Självklart! Känner mig nästan lite dum nu, haha. Ska iallafall få komma på ett sista samtal innan jul, imorgon klockan tre. Känns så skönt att det äntligen händer något efter flera veckors ovisshet och väntan.

Annars har jag precis varit till skolan på min sista lektion för året. De andra ska ha avslutning nästa vecka. Hade jättegärna velat vara med då vissa är klara med utbildningen och inte kommer tillbaka. Men men, har iallafall en del folk som ska fortsätta läsa flera inriktningar precis som jag, så det är skönt.

Nu blir det Big Brother och kanske några avsnitt Grey's Anatomy innan jag ska sussa. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om den serien. Handlingen är skitbra men magen vill vända sig ut och in när de opererar. Kirurg är ett yrke jag aldrig i hela mitt liv skulle välja, usch, men hoppas äckelkänslorna går över under andra säsongen, allt annat är ju så himla intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)