torsdag 1 januari 2015

2015

Nytt år! December gick så sjukt fort att det inte riktigt har sjunkit in ännu. Kom ju hem natten till igår så var skapligt trött och slut. Det bästa var att både Bosse och Felix var hemma och väntade på mig! Så skönt att slippa sakna ännu längre.

Gårdagen spenderades med trerätters med familjen (toast med fyllda laxrullar till förrätt, hasselbackspotatis, grillade kotletter och baconlindad sparris och bearnaisesås till varmrätt, och cheesecake till efterrätt) och sen körde vi lite julklappsspel innan jag och Felix drog till Leksand för partaj och övernattning. Kvällen var sjukt kul och idag mår man som man förtjänar. Köpte chips på hemvägen och har legat däckade hela dagen, haha.

Men imorgon är det en ny och piggare dag!


1 kommentar:

  1. Jag håller verkligen med dig om att 2014 har gått sjukt fort! Att det redan är 2015 nu känns helt sinnes alltså.. Det är med blandade känslor som vi går in i ett nytt år tycker jag. Det känns bra att kunna "börja om på ny kula" eller vad man ska säga. Och förhoppningsvis göra det här året till ett av dem bästa. Skulle ju vara toppen verkligen :)

    Dock har jag inga nyårslöften som jag följer utan jag har mer småmål som jag försöker bocka av med tiden och som är realistiska. Så att man inte blir besviken om man inte skulle klara av dem. Och det är inga löften om att gå ner i vikt och börja träna osv då min prioritet är att komma tillbaka till ett normalt och friskt liv igen vilket jag är på god väg att göra måste jag säga. Mina mål är mer att lyssna på min kropp och göra det som den mår bäst av. Att lyssna på magkänslan och känna att ingenting är omöjligt. Att allt är möjligt med bara lite jävlar anamma! Hur ser du på det här med nyårslöften? Har du några? :)

    sv: Åh tack fina du! Det låter ju helt underbart att det är så det ligger till att kroppen inte är ute efter att bara öka och öka i vikt utan att den till slut stabiliserar sig då den känner sig trygg och säker i sig själv igen. Min farhåga är ju att bli tjock och bara fortsätta upp i vikt i all oändlighet. Känns skönt att du kan intyga mig att så inte är fallet :)

    Hur mår du annars idag vännen och vad hittar du på ikväll? :)
    Kramar♥

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)