tisdag 27 januari 2015

Ain't no fun to be you today

Blev en epic fail med mina planer den här morgonen. Skulle upp redan klockan sju egentligen då jag helst skulle ha varit vaken i minst två timmar innan blodprovstagningen. Pappa väckte mig tio i nio så det var bara att slänga på sig första bästa klädesplagg och åka iväg. Provet tog knappt en minut, sen var det bara att åka hem igen. Skulle egentligen ha ett psykologsamtal idag också men min psykolog är sjuk så det blev inställt. Så klart. Sen har mjölken i tuttarna tagit slut också, så antagligen var provet ganska onödigt. Försöker tänka positivt ändå: bättre att ta ett prov för mycket än för lite. Om inte annat så kanske det visar något om sköldkörteln som jag varit inne på tidigare.

I övrigt så är min stubin typ millimeterkort. Har varit extremt lättirriterad hela dagen vilket gör att jag beter mig orättvist mot alla som egentligen bara vill väl. Tror jag behöver lite ensamtid så kanske det går över. Hatar att vara så här tjurig och sen på köpet alltid få med ett dåligt samvete.


Så här har jag spenderat många dagar och jag tror jag ska fortsätta med det tills humöret blivit lite snällare igen. Sista Divergentboken och Nat Geo Wild som har blivit en av mina favoritkanaler. Älskar att se alla dokumentärer om farliga djur, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)