onsdag 7 januari 2015

Converse

Hej alla fina. Verkar som att bloggningen blir lite hipp som happ igen. Har kommit tillbaka till samma förbaskat jobbiga ångest som innan jag åkte utomlands och vissa dagar vet jag inte vad jag ska ta mig till. Känns inte som att jag har något alternativ än att dö eller att må dåligt. Är så desperat efter någonting som kan få mig att känna mig fri ett tag men det finns inga bra alternativ vilket gör att jag ibland väljer dåliga för att åtminstone få ett enda friskt andetag. Så att jag ska orka kippa efter luft ett tag till. Är dessutom så himla trött hela tiden, skulle kunna sova i flera dagar i sträck om jag bara fick. Skillnaden är att jag aldrig blir pigg hur mycket jag än sover. Alltid lika trött och ibland orkar jag inte ens gå upp ur sängen. Förstår inte varför eller hur det kunde bli så här.

Det här var egentligen inte det jag hade tänkt prata om utan tänkte mest visa mina nya skor jag klickade hem i fredags. Jag är väldigt safe när det gäller kläder i övrigt, mycket svart, grått, brunt och marinblått, men när det gäller skor så vågar jag ta ut svängarna ordentligt. Har alltid varit så, haha.

350 kronor kostade dessa på Junkyards rea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)