tisdag 13 januari 2015

Jag vill hem

Börjar känna mig mer och mer redo att åka hem men så fort det närmar sig får jag ont i magen och blir hypernervös. Så himla drygt. Det känns iallafall väldigt tryggt att jag har kvar min plats här ifall jag känner att det inte funkar. Hade tänkt mig vara hemma torsdag till lördag för att känna på både vardag och helg men det kan hända att jag åker redan imorgon. Är otålig, rädd och nervös. Den här depressionen har omvandlat mig helt på vissa plan. Jag har alltid älskat att vara spontan, orädd och nyfiken på allt, men de senaste veckorna har minsta lilla förändring gjort att jag mått skitdåligt. Även om jag vet att klockan fem får jag besök så vankar jag runt i korridoren och kroppen går nervöst på högvarv. Har aldrig tidigare reagerat så så det är helt nytt för mig. Kan. Inte. Sitta. Still. Vet inte om det är nån medicin som gör att jag blir så här? Har ingen annan förklaring än det och inre stress. Det värsta jag vet är att må dåligt men inte veta varför. Finns liksom inget recept på hur jag ska göra för att lindra det.


Ser lite piggare ut idag va? Den fina tröjan fick jag av Henry. Han hade av okänd anledning fått med sig den och eftersom ingen saknat den så fick jag den. Helt oanvänd med prislapp kvar. Så himla snällt!

6 kommentarer:

  1. Åh, jag hoppas verkligen att du får en bra balans på medicinerna så du inte mår dåligt <3 Tänker på dig varje dag ska du veta!
    Du är så himla fin som människa och förtjänar inte detta.

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det är riktigt jobbigt när man inte vet vad det är som gör att man mår så dåligt. Hoppas du får någon bukt på det!

    Svar: De gamla Beck-filmerna är ju de absolut bästa, men jag har ändå gillat dessa två som kommit nu :)

    SvaraRadera
  3. sv nä det r det verkligen inte.
    usch vad träligt hoppas det blir bättre snart
    tack så mycket

    SvaraRadera
  4. Det var jag som kommenterade precis, vet inte om mina uppgifter kom med :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)