söndag 18 januari 2015

Käka glass när det är kallt

Fy, vad kallt det är på avdelningen alltså. Blir så man lägger sig i sängen och till slut somnar för att det är så kallt att vara uppe. Hjälpte kanske inte heller att vi fick glass till efterrätt, men den kan man ju inte säga nej till, haha.

Annars så började morgonen med en svimningsattack. Hann sätta mig ner innan det blev helt svart, slog i huvudet i en dörr och låg och skakade i några minuter. Himla obehagligt så lär ta det lugnt på morgnarna. Har haft morgonyrsel ända sen jag insjuknade i anorexi och även om jag är frisk idag så sitter det kvar. Förstår inte varför. De tog även blodtryck och blodsocker på mig precis efter och det visade ingenting det heller. Stress på morgnarna är helt förövande och har varit i fyra år nu, får svimningskänslor på en gång.

Jaja. Nu är jag uppe och försöker få tiden att gå. Hade besök av mamma och pappa igår och det var jätteroligt. Slapp konservburksskinkan och åt pizza istället och spelade massa spel.


Beställde en liten (!) Bussola panpizza. Fanns ingen risk att inte bli mätt kan jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)