lördag 3 januari 2015

Lär mig aldrig

Har påbörjat redigering av utomlandsbilderna men det kommer antagligen ta några dagar till innan jag är klar. Det enda jag gjort idag är att ha legat i soffan. Var så dum igår att jag blandade medicin själv. Tänkte att Propavan och Lergigan ändå är släkt och att det kanske inte spelar nån roll men har varit så extremt trött hela dagen så det gör jag aldrig mer om.
Anledningen var att jag fick sån brutal ångest inatt när jag kom hem från syster och det enda jag har som verkar ångestlindrande är just Lergigan. Struntade vid det tillfället i att jag blir bakis på den, bara jag slapp den där förbannade smärtan i bröstet ett tag. Nog ångrar jag det nu i efterhand men det var ett bättre alternativ än att göra något dumt.

Det jag ville säga mest var att bloggningen förskjuts lite. Har noll ork att ta tag i någonting men är förhoppningsvis tillbaka på banan imorgon igen. Kram.

2 kommentarer:

  1. Ska också åka till Teneriffa snart, vad ska jag tänka på? Något speciellt man behöver ha med?

    SvaraRadera
  2. ska bli roligt att få se bilderna! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)