tisdag 3 februari 2015

Första skoldagen

Första skoldagen för året är avklarad. Min lärare hade fått lov att gå på ett brådskande möte så vi hade en annan idag. Blev lite besviken då jag behövt och längtat efter att prata med Marie, men nu är det som det är. Lektionen gick bra, det var så skönt att ha det lugnt och tyst, men är oerhört trött nu efteråt. Psyket hänger inte riktigt med i den mån den brukar men det är väl förståeligt.

I övrigt har jag en halvjobbig dag. Är så extremt lättirriterad nu för tiden. Min koncentrationsförmåga är på noll, minsta ljud eller stavelse får hela kroppen att skälva. Det är förbaskat frustrerande. Känner mig inte riktigt som mig själv och får dåligt samvete när jag snäser åt folk men jag kan inte kontrollera det. Huvudet är ett enda stort trassel och hur jag än plockar och sorterar så faller det ändå isär. Önskar det fanns en medicin för det här. Vill bara vara glad och ha den energi som jag brukade ha.

1 kommentar:

  1. Så jobbigt när man inte kan låta bli att snäsa och bli irriterad och sedan får man dåligt samvete för att personen ifråga inte förtjänade att bli bemött så..

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)