onsdag 11 februari 2015

Jag brinner

Jag saknar mitt gamla jag. Hon som brann för fotografering och nådde ut till folk. Det känns tomt att se tillbaka till alla gamla bilder och se den där kamerakärleken i dom. Jag borde vara glad och stolt som har så mycket fint att se tillbaka på men istället blir jag avundsjuk. Jag är avundsjuk på mig själv. Det är förbaskat frustrerande.

Jag vill så mycket. Jag vill nå ut, jag har alltid velat nå ut. Fotograferingen är en hobby som brinner med en liten nödvändig låga, den mesta elden ligger i något annat nu. Jag har länge funderat och velat göra några videoklipp, kanske till och med en youtubekanal om jag ska våga lite friskt, där jag kan berätta med egna ord om det jag vill berätta för folk. Det folk har mindre lärdom av idag, det någon kanske söker som mår dåligt, det andra inte vågar berätta, bara ge världen en smäll av brutal ärlighet. Det finns för mycket i mig som vill ut och som det är idag så räcker det inte. Jag måste tömmas på den där frustrationen. Ge världen ett fuck you right back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)