måndag 9 februari 2015

Mina favoritprogram

Tänkte tipsa er lite om mina favoritprogram just nu. Har valt att lämna mina favoritserier utanför eftersom jag ser på dom i så konstig ordning och vissa är urgamla och så vidare. Har ni några tips att ge tillbaka till mig så tackar jag och tar emot :-)

TV4. Trots att jag oftast är noll intresserad i att laga mat själv så är det här programmet väldigt underhållande faktiskt. Blir nästan alltid sugen att laga mat själv (händer cirka nästan aldrig annars), sen är det alltid ett plus att ha något gott att tugga på under programmets gång för jag lovar er att man blir lite hungrig, haha.

TV4. Klassikern för många, själv har jag bara sett två säsonger innan denna så jag är rätt ny här. Mycket drama, folk att störa sig på, nerver när en favorit tävlar om att vara kvar. Sen är det intressant att se hur de bygger upp en gård från scratch och det är väldigt mycket svensk sommar över det hela vilket kan vara fint så här mitt i vintern.

TV6. Haha, behöver jag motivera verkligen? Älskar den extrema ironin och humorn i den här serien. Tror inte det har gått ett enda avsnitt utan att jag skrattat!

Nat Geo Wild. Det här är ett program som jag hittade och fastnade för för bara nån månad sen. Jag har alltid älskat och haft intresse för djur. Jag fascineras väldigt mycket men mest när det gäller konstiga egenskaper eller djur som är farliga. I det här programmet går man igenom 72 av Australiens farligaste djur. Hajar, ormar, spindlar, myror, maneter. You name it. Galet intressant!

Sjuan. Den största anledningen till att jag älskar det här programmet är att deltagarna alltid är så otroligt duktiga. Förvandlingen till ett hälsosammare liv är helt outstanding! Man slutar aldrig inspireras och det ger dessutom en hel del motivation till en själv när man tror att all ork är slut.

2 kommentarer:

  1. Själv så har jag typ inga tv program, kollar aldrig på tv bara serier på datorn :P

    SvaraRadera
  2. biggest loser är verkligen roligt att titta på!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)