fredag 20 februari 2015

Sportiga favoriter


4 kommentarer:

  1. Så otroligt fint collage! Tycker det är så roligt att klistra ihop lite saker som man själv skulle vilja ha och att man sedan kan köpa det och typ bli överlycklig haha :)

    sv: Det ligger nog absolut något i det du säger med att vi med psykisk ohälsa mår mindre bra under vinterhalvåret då allt är så mörkt och att vi inte får den dagliga dosen utav solen liksom. Tack o lov så har det varit fint väder nu i en veckas tid så bara det gör ju att man känner sig lite gladare och inser att det finns hopp ändå om bättre tider haha :) Så skönt att våren är på väg nu då jag blir så mycket gladare utav bara det. Värme och sol är verkligen min grej :)

    Tycker också att Mariettes låt var jättebra! Tror att hon har kapacitet att vinna hela finalen med den faktiskt och att det även skulle gå bra för henne i Eurovision om hon skulle ta sig dit vill säga :) Hoppas morgondagen också har bra bidrag att erbjuda. En salig blandning såg jag skulle vara med. Bland annat han Jon Henrik Fjällgren som var med i talang och jojkade. Men om man jojkar. Kan man representera Sverige med det? Fast han kanske ska sjunga haha vem vet :)

    Hoppas du annars mår bra idag vännen och att du får en fin fredag. Hur ser planerna för dagen ut? Själv så mår jag rätt så bra. Lite trött men annars är det helt okej! Ska få främmande av min moster från Skåne som precis nu rullade in på gården i sin bil så ska väl välkomna henne nu haha :)

    Kramar <3<3

    SvaraRadera
  2. Adidashoodien! Synd att de inte är lite längre i modellen bara!
    Jag har ju typ världens längsta överkropp :p

    SvaraRadera
  3. Jäääklar vilka snygga skor!! =D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)