måndag 16 mars 2015

Bäverjakt

Tro det eller ej, men två kvällar i rad har jag hängt på Felix och Stoffe på bäverjakt! Jag tycker det är döspännande när man ser bävrarna simma runt i vattnet och samla pinnar, så himla söta. Förstår verkligen tjusningen i jakt men jag skulle själv aldrig kunna döda ett djur. Det är way too magstarkt för mig. Och hittills har bävrarna fått leva som tur är, haha.

Det är när man ser dessa vyer som man inser hur vackert Dalarna är.
Felix spanar efter bävern som simmar runt. Den syns som en vit liten fläck i vattnet brevid granen. ♥

3 kommentarer:

  1. Va härligt :D


    - Glöm inte att vara med i min veckans blogg tävling, vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka <3

    SvaraRadera
  2. Men gud vilken gullig beskrivning när du berättade att bävrarna kommer simmande. ååh <3 Men jag håller med dig om att jag inte heller har hjärta till att döda ett djur. Tycker det är jobbigt att se på farmen när dom ska skjuta där liksom. Får ont i magen och blir alldeles förstörd haha.. Och även Jocke i farmen som ska spela så tuff såg lite vek ut när dom skulle döda djuren såg jag haha :(<3

    sv: Jag tror att en annan tablett skulle kunna hjälpa mig på traven faktiskt. Frågan är ju bara vilken man ska välja då det finns så sjukt många. Det är ju depression jag skulle behöva få bukt med tror jag. Den jag har nu mot depression hjälper ju inte alls. Har ätit den i flera år och har dessutom massa dumma biverkningar på den som inte är så vanligt heller. Lyckas alltid att få biverkningarna som är sällsynta. Som typ ett underskott av vita och röda blodkroppar/blodplättar. Alltså hur fan lyckas man med det?

    Hoppas du mår fint idag min vän och får en härlig tisdag. Vad hittar du på? :)<3

    SvaraRadera
  3. Vad kul :D ska följa med sambon någon gång på älgjakt.. om jag vågar :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)