söndag 22 mars 2015

Frukost

Har haft en väldigt slapp och lite seg helg faktiskt, men antar att såna behövs också. Lagt mig rätt tidigt men vaknar ändå runt elva-tolv på morgnarna. Är lite frustrerande faktiskt att jag behöver så mycket sömn. Sover mellan 10-12 timmar varje natt vilket är väldigt mycket. Funderar på om jag ska minska lite på sömnmedicinen eller så är det bara så att kroppen vill ta igen all dålig sömn från depressionen. Who knows.


Min härliga frukost idag: vaniljte och en tallrik kefir, müsli, chiafrön och jordgubbar. Längtar efter svenska söta jordgubbar nu! De man köper på affären nu är lite vattnigare och mer åt det sura hållet men det får duga så länge.

4 kommentarer:

  1. Mums! & jag längtar också såå till svenska jordgubbar :D

    SvaraRadera
  2. God frukost i alla fall! :D

    SvaraRadera
  3. Ett enormt sömnbehöv är ju rätt frustrerande ibland. Jag sover ungefär lika mycket som du om jag får vara ostörd och det gör ju att det inte blir så mycket dag kvar. Ibland gör det mig inget men om det finns saker som behöver göras så är det ju rätt irriterande och nästan stressande ibland.

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)