tisdag 17 mars 2015

GLAD

Haft en riktigt bra dag idag. Både Marie och min klasskompis utbrast i början på lektionen att jag såg mycket piggare och gladare ut. Blev jätteglad att höra det! Uppåtgången från den här depressionen har gått i rekordfart om man ser från när jag fick hjälp på riktigt i början av januari. Att sitta på psyk ger faktiskt mycket gott trots att det är en ganska grå och deppig plats att vara på. Två veckor istället för tre månader är också en extrem skillnad.

Vädret idag har också varit helt perfekt så jag promenerade både till och från skolan. Efter det har jag tränat och sprungit runt och sjungit här hemma. Åååh vad jag har saknat det!

Nu ska jag heja fram Ida på Farmen framför tv:n och gosa med Bosse och Felix. Puss!


Även mitt hår har vuxit till sig en del. Längtar tills den här lilla tofsen blir längre ;-)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att få höra att man ser piggare ut, att det är påväg åt rätt håll! :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)