onsdag 18 mars 2015

Pluppis

Slapp dag. Gått till skolan och försökt fixa ett betyg som har glömt läggas in och nu håller jag, mamma och Jonna på att göra köttfärspiroger till middag. Ska bli riktigt gott.

Morgondagens planer är ett möte med min distriktsjuksköterska där vi ska diskutera medicin, och att boka risketta. Är verkligen dags att ta tag i körkortet nu. Kommer jag in på högskolan i höst så vill jag verkligen ha det klart. Planen är att köra risketta nu, och eventuellt halkbana, och sen ta en två veckors intensivkurs i sommar. Hoppas hoppas att jag får det gjort denna gången och att inte depressioner och diverse psykisk ohälsa ställer sig i vägen igen. Är dags nu! Längtar så till den dagen jag kan slänga hela körkortsångesten i papperskorgen.


Här har ni en parvel som verkligen gillar att åka bil, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)