lördag 18 april 2015

Vårvärme

Söndag idag. Hade min söndag igår istället, en sån där tråkig gråtrist dag, men idag är jag mycket piggare! Tagit en långpromenad med Bosse med mamma, pappa och Jolle, njutit av vårvärmen och huggit lite ved. Är snart klar med vedhuggningen och det är lite tråkigt faktiskt, har fastnat för det och tycker det är så himla avslappnande. Minst ett träd till ska ner dock.

Annars så har jag bestämt mig för att följa med till Cypern om en vecka. Förhoppningsvis hänger Felix på också, lär boka flygbiljetterna snart så vi kan inte vänta med att ha beslutsångest så mycket längre. Behöver komma bort lite, sen spelar det inte så stor roll om det är till Mora eller till andra sidan jordklotet, bara jag känner att jag får lite distans och återhämtning i allt som hänt, det är det viktigaste. Är dock lite stressad över skolan och hur det blir med sjukskrivning och CSN. Ska egentligen ha praktik om ett par veckor men som det ser ut just nu så är det väldigt långt ifrån vad jag orkar och dessutom är det inte billigt att vara sjuk vilket gör att jag stressar upp mig ännu mer. Jag hoppas innerligt att allt löser sig. Ibland önskar jag bara att jag var normal som alla andra.

En gammal favorit ur arkivet.

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)