tisdag 28 april 2015

First time kräfta

Blev en lååång resa igår. Åkte hemifrån vid tolv på förmiddagen och kom fram ungefär klockan två på natten. Bara att skalla kudden så fort man kunde.

Idag har vi vaknat upp till tokvarmt och skönt väder. Legat och solat och badat hela dagen och havet är helt underbart. Älskar att kunna ha vatten upp till halsen och det är så kristallklart att man ser fötterna. Nu har vi precis käkat lite glass. Jag ligger i skuggan med t-shirten på. Har lyckats bränna mig! Gör det i princip aldrig i vanliga fall så ni kan nog tänka er vilken värme det är. Så surt för mig men så kan det gå.

Hoppas ni alla har det fint så bjuder jag på en klassisk varmkorvsbild. Puss!

1 kommentar:

  1. Fan vill med schteka i solen! :D

    Glöm inte vara med i min veckans blogg tävling! <3

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)