torsdag 2 april 2015

Sweet easter

Haft en fin skärtorsdag hittills. Felix var så söt igår och tände ljus och bäddade ner mig då mitt humör dök rakt ner igår kväll. Får spunk på den här sjukdomen (bipo) ibland. Ena stunden älskar jag den och den andra undrar jag vad jag gjort för att förtjäna den kamp den innebär.

Vaknade iallafall utvilad och på bättre humör idag som tur var. Mellan halv två och halv fem har jag gjort riskettan, känns så skönt att ha det klart och känna att jag kommer framåt med körkortet trots att det går sakta. Fick dessutom en gratis körlektion på köpet. Inte illa!

Nu har jag och syskonen varit och handlat årets ranson av påskgodis, haha. Ni ser ju på bilden nedanför hur mycket det är. Vill någon hjälpa till att äta så är ni välkomna till familjen Vähäjylkkä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)