söndag 3 maj 2015

Drinktime

Har varit en mulen dag idag. Rätt tråkigt men samtidigt passande då jag varit svintrött idag och lagt mig och sovit direkt efter frukost igen. Jag och Jolle passade iallafall på att gå ännu en vända längs butiksgatorna efter lunch. Hittat en jättefin kjol bland annat men den får ni se tillsammans med resten av shoppingen senare när jag kommit hem.

Nu har vi precis avnjutit ett par goda drinkar efter shoppingturen och väntar på att mamma, pappa och resten av gänget ska komma tillbaka från deras lilla sightseeing. Sen blir det att njuta av den sista riktiga måltiden innan det är dags att förbereda lite packning tills imorgon då vi åker hemåt igen.


Min favoritdrink Strawberry Daiquiri. Så god!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)