tisdag 12 maj 2015

Plugg och yoga

Börjar komma in i en period nu igen då bloggningen kommer lite i efterhand men ska göra mitt bästa för att hålla uppdateringen. Den mesta tiden går åt till skolan, körkortsplugg och hockey-VM just nu, haha.

Provade på en ny grej tillsammans med min klasskamrat och lärare igår, nämligen yoga. Har hört så himla bra grejer om det i både fysiska och psykiska sammanhang och nu när jag själv provat så förstår jag verkligen hypen! Under tiden som själva yogan pågick så var jag lite tveksam och jag kunde inte låta bli att skratta till under vissa övningar då jag kände mig så löjlig men känslan jag gick därifrån med var helt outstanding! Jag och Marie kände oss typ höga när vi gick därifrån, haha. Ska prova på några gånger till men som jag känner just nu så rekommenderar jag det verkligen. All psykisk och fysisk stress och smärta lindrades, grymt häftigt, och speciellt att höra hur yogan för vissa har inneburit att man till och med kan leva utan eller med reducerad medicin.

Nu ska jag koka lite korv och sen sätta mig framför hockeyn. Ikväll är det dessutom derby mellan Finland och Ryssland ;-)



Mina två gosebjörnar!

1 kommentar:

  1. Roligt att du kände sådan effekt efter yogapasset! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)