onsdag 13 maj 2015

Riesen Milk Chocolate


Var och handlade igår och hittade denna påsen när jag stod vid kassan så fick förstås lov att köpa med mig en påse hem! Jag är en Riesen-lover från början så det var nog ingen överraskning att jag gillade även dessa. Skillnaden är dock inte jättestor mer än att chokladhöljet är av ljus choklad istället för mörk, så det var lite tråkigt. Hade förväntat mig en överraskning inuti men det var precis samma kola som i originalet. Dock så är det en liten modifikation som ger stor förändring. Supergott om man gillar Riesen men ibland vill bryta av med en sötare variant för höljet gör mycket faktiskt! Kommer nog att köpa den mörka varianten oftare även i fortsättningen men att bryta av med denna emellanåt är fantastiskt.

Mitt betyg: 4 riesen av 5

2 kommentarer:

  1. Jag var en chokladälskare innan jag blev sjuk i anorexi. I snart 5 år har jg varit sjuk och jag kanske har ätit choklad 2 gånger?
    Ska försöka utmana med choklad snart. Det är ju gott ^^
    Kramar <3
    Lämna gärna en kommentar i min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Har aldrig provat men kanske borde ;)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)