lördag 9 maj 2015

Shopping från Cypern


Puuuh, vilken körkortsteorinörd (vilket ord) jag varit de senaste dagarna. Har pluggat i jag vet inte hur många timmar. Nu får det vara nog för idag iallafall, klockan är ju trots allt midnatt snart. Tänkte visa er shoppingen från Cypern istället! Blev inte så mycket inköp som jag hade trott och tänkt men dessa två favoriter fick följa med hem. Ögonskuggepaletten kostade bara runt trettiofem kronor och hittades i en sminkbutik med rätt bra standard så den är jag jättenyfiken på att prova. Tjugofyra olika färger, ett riktigt kap.

Kjolen med den fina rosetten gör sig tyvärr inte riktigt rättvis på bild men den är i otroligt fint material och kostade runt hundraåttio svenska kronor. Ångrar nu i efterhand att jag inte shoppade lite mer men i och med min ekonomiska situation efter lång tid med depression så gör jag nog rätt i att hålla hårt i pengarna trots att det kliar i fingrarna ;-)

2 kommentarer:

  1. Kul att komma hem med lite nya saker :D
    SV: nej den var inte värd att se! Den var så tråkig haha!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)