torsdag 18 juni 2015

Rocket Volum'

Gått upp ganska tidigt hela veckan och så även idag. Känner att jag verkligen behöver sova ut men har inte riktigt haft tid för det. Drog iväg till Borlänge med pappa och småsystrarna tidigt imorse. Fixade bland annat nytt synkontrollsintyg till körkortstillståndet som jag måste förnya. Sjukt att jag haft tillståndet i snart fem år och ännu inte har körkortet klart, men det har ju sina förklaringar.

Drog till Ica Maxi också och köpte massa gott inför midsommarfirandet. Vågade också ta mig ur min bekvämlighetszon vad gäller mascaror. Har använt samma från Isadora i alla år men kände att jag ville prova på nåt nytt. Efter långt velande föll valet till slut på denna från Maybelline. Någon som provat den? Vad tyckte ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)