tisdag 30 juni 2015

Skvaller och fotboll

Haft några sämre dagar nu igen men idag känns det som att det håller på att vända till det bättre för ett tag. Mamma och pappa har åkt mot Rhodos idag och kommer vara borta i 10 dagar så det blir väl jag som är boss i huset under tiden, haha.

Syrran har precis lärt mig att spela Payphone på hennes keyboard och nu slappar jag i soffan med min tidning i väntan på fotbollsfinalen ikväll. Har inte sett något alls av U21 faktiskt så jag hoppas dom tar hem det!

2 kommentarer:

  1. Att ni inte följde med era föräldrar utomlands ^^ fast de kanske ville vara själva? Spendera tid med varandra.
    Vad ska du hitta på när dem är borta? Är du själv hemma eller har du syskon?
    Ha det bra vännen <3

    SvaraRadera
  2. Älska skvaller tidningar!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)