lördag 4 juli 2015

Det är dessa dagar man minns

Haft ännu en underbar dag i Lillsund idag. Var bara två dagar sen vi var där sist men vattnet har redan blivit mycket varmare. Blev många dopp i sjön, sen åt vi urgod ädelostpasta till middag och jag och Felix kastade lite efter gäddorna som bor i vassen. Felix fick ju upp en förra veckan så jag vill inte vara sämre, haha. Har verkligen fastnat för att fiska och eftersom jag aldrig fiskat gädda så är mitt mål att få upp en!

Imorgon är det söndag och det ska tydligen bli den sista varma dagen på ett tag här i Dalarna, så den ska jag ta tillvara på väl. Hoppas dock att prognosen ändrar sig så man hinner njuta ännu mer.

Nu blir det Breaking Bad och lite godis i soffan efter en lång men underbar dag. Puss!

2 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)