lördag 18 juli 2015

En liter drink

Lördag. Har hängt med Jonna, Jolle och Bosse på minigolfbanan, sagt hejdå till Felix som ska till Mora en sväng och nu ligger jag i min nya säng och äter plockgodis. Jag och Felix har varit tillsammans i snart två år och inte förrän nu har jag fått tummen ur och köpt större säng. Förstår inte att vi orkat sova i en nittiosäng så här länge. Känns så obeskrivligt skönt!

Förövrigt så har helgen bestått av umgänge med resten av familjen och en hel del drinkpimplande. Gjorde en egen variant av min favoritdrink (Strawberry Daiquiri) igår och drack säkert en liter själv, haha. Galet.


Godaste som finns.

3 kommentarer:

  1. Haha för Hugos del är det mer han vill ha in allt i munnen, troligen små tänder på g :)

    Den drinken ser smarrig ut

    SvaraRadera
  2. De e så gott me drinkar :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)