söndag 12 juli 2015

Kofesten 2015

Tog cirka tre dåliga mobilbilder igår så har inte jättemycket att bjuda på i bildväg. Gårdagen var himla kul! Hängde med Linda och Joar hemma hos Lina i Björbo på förfest med massa sköna människor. Åkte för första gången lastbil till Parken vilket var en blöt och trång upplevelse men nu är det gjort iallafall, haha. Väl på plats träffade jag en hel massa gamla vänner från högstadiet, några från gymnasiet och så helt nya människor också förstås. Det är det som gör hela kvällen tycker jag. Den där perfekta saliga blandningen.

Träffade också en hel del människor som berättade att de läser min blogg som kom och kramades och peppade mig att kämpa på. Det betydde, och betyder, otroligt mycket! Jag insåg igår att shit, vad jag har slagit på mig själv, och WOW vad fina människor det finns rakt framför näsan på mig som jag trott att jag varit helt osynlig för. Jag har levt i min lilla bubbla där jag känt mig som en utböling när jag i själva verket är välkommen och accepterad överallt.

Stort stort tack till alla er jag träffade igår och som gjorde min kväll så fin! Ni är bäst.


Nu ska "utbölingen" åka och hämta upp sin pojkvän vid tåget, hehe. Blir soffläge med en fet godispåse på magen idag. Namnam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)