söndag 5 juli 2015

Medicinsjuk

Blev en mindre rolig söndag idag. Vaknade till huvudvärk och känslan av att ha elstötar i hela huvudet tillsammans med världens frossa. Så fort jag flyttade blicken minsta lilla var det som jag satt och lekte med en gaffel i ett eluttag. Haft svårt att få i mig mat och har inte haft ork till någonting i princip. Tror det beror på att jag glömde ta min morgonmedicin igår men är inte säker på om det är den eller något annat som spökar, symtomen är då detsamma som sist jag inte fick i mig den i tid. Sjukt hur dåligt man kan må bara pågrund av det. Fy. Vill egentligen byta ut den just för att den kan få en att må så himla dåligt men utsättningssymtomen är ju detsamma och det vill jag inte utsätta mig för frivilligt.

Blev att må bättre sent på eftermiddagen iallafall när dagens dos kickat in. Käkat thaimat med syskonen och sen tog jag och Jolle med oss Bus till Högbergsdammen för att leka lite i vattnet. Finns få saker som en stilla sjö kan göra för själen. Vatten och lugn är det bästa jag vet. Min dröm är att i framtiden ha ett litet hus nära vattnet, något eget som är bara mitt.


Här satt vi och doppade fötterna i vattnet medan Bosse sprang runt och lekte. Tror alla tre hade kunnat sitta här i en evighet.

1 kommentar:

  1. Så himla jobbigt :/ Skönt att du mådde bättre senare :)
    Gott me thaimat :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)